– عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی
_ ارسال سایز یا رنگ اشتباه، مغایر با انتخاب مشتری
کالاهای قابل تعویض را چگونه ارسال کنیم؟
مشتریان عزیز در صورتی که قصد تعویض کالایی را دارید پس از ارسال تیکت پشتیبانی و ثبت درخواست خود، کالای خود را با هماهنگی با واحد فروش ارسال نمایید.
کالاهای قابل تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟
– در زمان ارسال کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همان گونه که دریافت کرده اید )، قرار داده اید.
– در تمامی کالاها اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگها کالای خریداری شده قابل استرداد نمیباشد.
– ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.
– لباسها بو نگرفته باشند، دچار چروکی و رفتن خط اتو نشوند، لکه و کثیفی بر روی لباس نباشد و با بسته بندی خود محصول بازگشت داده شود.
مهم: کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه اینترنتی آنجل گالری برسد و در صورت تایید کالا قابلیت تعویض را خواهد داشت در غیر این صورت کالای خریداری شده با دریافت هزینه ارسال مجددا به خریدار بازگشت داده می شود.